ادکلن Donna Karan ساخته کمپانی Cashmere Mist
نوشته شده توسط : علیپور

عطر زنانه خوشبو

ادکلن PLEASURES ساخت کمپانی ESTEE LAUDER ویژه بانوان

4-ادکلن Fancy ساخت کمپانی Jessica Simpson

این ادکلن با عطر‌ای از گلابی زردآلو و پاد شاه توت فورا بعداز اسپری و همینطور عطر‌ای میانی مرکب از یاسمن و بادام داراست. این بو به تولید طراوت و حسی از نازکی پر اسم و رسم میباشد و مسئله‌ای از زیبایی در شما ساخت می‌‌نماید.  ارزش این بو در بازار 37دلار برای بطری به حجم 3.4 از میباشد.

 

 

ادکلن Fancy ایجاد کمپانی Jessica Simpson

 5-ادکلن Jennifer Lopez Glow

این ادکلن برای زنان جوانی که ده سال سوم معاش را ابتدا کرده‌اند و دختران نوجوان در شروع جوانی پباده سازی شده‌است. این فرآورده به خیال و خاطر هم نامی با خواننده دارای اسم و رسم، جنیفر لوپز، آوازه متعددی پیدا نموده است. عطر این ادکلن به‌طوری میباشد که در جذابیت شمارا بالا می‌‌موفقیت. در عین درحال حاضر با به کار گیری از این ادکلن شادتر و فعال‌خیس خواهید بود. بها این عضو جامعه گران‌ترین ادکلن‌های زنانه برای حجم 3.4 مبلغ 35 دلار میباشد.

 

 

ادکلن Jennifer Lopez Glow

6-ادکلن WONDERSTRUCK

یکی گران‌ترین ادکلن‌های زنانه که به وسیله ستاره برنا موسیقی پاپ ایالات متحده، تیلور سوئیفت Taylor Swift معرفی شد، عطر‌ای از تمشک، چای سبز و شکوفه‌های سیب دارااست. این ادکلن ماندگاری طولانی داراست و باقیمت 70 دلار در جدول گران‌ترین ادکلن‌های زنانه قرار گرفته میباشد.

 

 

ادکلن WONDERSTRUCK

7-ادکلن Donna Karan ساخته کمپانی Cashmere Mist

کمپانی Cashmere Mist با این مال وارد بازار گران‌ترین ادکلن‌های زنانه جهان شده‌است. این ادکلن بو‌ای از گل یاسمن، وانیل و چوب دمپایی داراست. بو‌ای فریبا و دلپذیر که برای ارائه جنبه‌های متین و آهسته شخصیتتان به آن نیاز دارید. این ادکلن عمدتاً به خیال و خاطر عطر‌ای از چوب‌های جنگلی آوازه داراست و بها آن 69 دلار برای یک شیشه 100 میلی لیتری آن میباشد.

 

 

ادکلن Donna Karan ساخته کمپانی Cashmere Mist

8-ادکلن Jessica MC Clintock

این ادکلن یکی‌از ادکلن‌های بی‌نظیری میباشد که می‌‌توانید پیدا فرمائید. این عضو خانواده گران‌ترین ادکلن‌های زنانه عطر گل لیلی وحشی دارااست و به خیال همین بو منحصر، هوا داران متعددی داراست. این گل‌های ریز و سپید عطری شیرین و دل‌نشین دارا‌هستند و حسی از نشاط و شادابی در شما ساخت می نمایند. اولی باری که آن را ببویید مشتری همیشگی آن خواهید شد. این ادکلن برای زنانی دلداده با قلبی پهناور پباده سازی شده‌است و باقیمت 30 دلاری، یکی‌از ادکلن‌های نسبتاً ارزان در میان گران‌ترین‌ها میباشد.

 

 

ادکلن Jessica MC Clintock

9- ادکلن Guess

در پباده سازی این ادکلن به‌طور ویژه به شخصیت زنان اعتنا شده‌است. همین نکته این مال را به محصولی بی‌نظیر برای به کارگیری در اجتماع تبدیل نموده است. این ادکلن با بو‌ای دلربا، جذابیت خاصی برای شما تولید می نماید. بو Guess  از گروه‌ای از میوه‌ها ساخته شده که در شما احساس طراوت ساخت مینماید. ادکلن Guess فی مابین گران‌ترین ادکلن‌های زنانه باقیمت 28.62 دلار برای 2.5 از جای‌دارد.

 




:: برچسب‌ها: عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: